Diferencies ente revisiones de «Península de Malaca»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 2:
{{rexón}}
 
La '''península de Malaca''' o '''península malaya''' o '''península de MalaisiaMalasia''', (tamién conocida como '''península de Kra''') (en [[idioma malayu|malayu]], ''Semenanjung Tanah Melayu'') ye un llargu y estrechu apéndiz del continente asiáticu, la mayor península del [[Sureste Asiáticu]] y tamién el puntu más austral de [[Asia]] continental. El so puntu más estrechu ye'l [[istmu de Kra]].
 
La mariña suroeste ta dixebrada de la isla de [[Sumatra]] pol [[estrechu de Malaca]]. Al este, nel [[mar de la China Meridional]], alcuéntrase la isla de [[Borneo]]. La mariña sur ta dixebrada de la isla de [[Singapur]] pol [[estrechu de Johor]]. Singapur, al ser una isla, nun ye parte de la península malaya. Políticamente ta estremada en territorios pertenecientes a [[Birmania]], [[Tailandia]], [[MalaisiaMalasia]] y [[Singapur]]:
 
* El noroeste ye la parte más al sur de [[Birmania]].
* La rexón central y el nordés ye la parte del sur de [[Tailandia]].
* El sur ye una parte de [[MalaisiaMalasia]] llamada MalaisiaMalasia Peninsular o Malaya Oeste (dacuando confundida cola península en sí).
 
Dacuando úsase políticamente'l términu malayu "Tanah Melayu" pa llamar a la unidá a los pueblos de la península so una sola nación malaya. Anque esta unidá consiguir cola creación de [[MalaisiaMalasia]], entá queda una mayoría de población malaya en partir sur de [[Tailandia]], una área que formaba parte del reinu malayu de Pattani. Esiste amás una minoría malaya na isla de [[Singapur]], de población mayoritariamente china, que adquirieron los británicos ([[Thomas Stamford Raffles]]) del [[sultanatu]] de [[Johor]] en [[1819]].
 
{{DEFAULTSORT:Peninsula de Malaca}}
Llinia 16:
{{Tradubot|Península de Malaca}}
 
[[Categoría:Malaca|MalacaXeografía de Malasia]]
[[Categoría:Mar de China Meridional]]
 
[[Categoría:Tradubot 2018]]