Diferencies ente revisiones de «El Redal (La Rioxa)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- localidaes\b + llocalidaes, -Localidaes\b +Llocalidaes)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 53:
La edificación del templu empecipiar a mediaos del sieglu XVI, por Domingo y Tomás de Saracíbar. Sicasí, en [[1854]], Juan de Juaristi tuvo que faer una reconstrucción completa de la capiya mayor.
Nel sieglu XVII detuviéronse les obres per falta de recursos de quien les patrocinaren hasta entós. Juan Raón foi'l que volvió a entamar les obres.
Tratar d'un edificiu construyíu en [[sillar|sillería]], que contién una nave en cuatro tramos y una [[cabecera (arquitecturaarquiteutura)|cabecera]] ochavada de cinco paños. La cabecera y el primer tramu tán cubiertos con cruceríes estrellaes, mientres los lunetos cubren el restu. Sofitar con ménsulas, sobre columnes toscanes adosaes y pilastres toscanes. Hai dos portaes: una adintelada y, otra al Sur, decorada con moldures mixtilíneas, pilastres y un segundu cuerpu qu'alluga la Virxe al pie de un frontón curvu. Destaca l'impresionante [[retablu]] barrocu, en que'l so buecu central alluga a la Virxe de les Virtúes. La [[torre]] ta amiesta a la ilesia y consta de cuatro cuerpos de sillería.
* '''Ermita de San Xusto y San Pastor'''
Ta asitiada nuna pandiella, a la salida de la población. Ta en completa ruina. Tratar d'un edificiu construyíu en sillería que constaba d'una nave en dos tramos, cruceru y cabecera ochavada de tres paños. El brazu sur del cruceru modificar pa construyir una capiya renacentista. La torre taba al sur. Queden de pies los murios de la cabecera, el cruceru, la bóveda del cruceru y el pórticu. Paez que l'edificiu construyir a principios del sieglu XVI. Probablemente fuera l'antigua parroquia.