Diferencies ente revisiones de «Manuel Álvarez Laviada»

Contenido eliminado Contenido añadido
m removed Category:Asturianos using HotCat
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{Persona}}
'''Manuel Alejandro Álvarez-Laviada Alzueta''', ([[Trubia]], [[Uviéu]], [[1894]] - [[Madrid]], [[1958]]), foi un [[escultor]] [[Asturies|asturianu]], magar que la mayor parte de so vida la pasara en Madrid, pa onde marchó cola so familia en [[1901]], por más que nunca perdió los llazos cola so tierra, como lo demuestren el númberu d'obres suyes n'Asturies.
 
'''Manuel Alejandro Álvarez-Laviada Alzueta''', ([[Trubia]], [[Uviéu]], [[1894]] - [[Madrid]], [[1958]]){{nym}}, foi un [[escultor]] [[Asturies|asturianu]], magar que la mayor parte de so vida la pasara en Madrid, pa onde marchó cola so familia en [[1901]], por más que nunca perdió los llazos cola so tierra, como lo demuestren el númberu d'obres suyes n'Asturies.
 
Entamó a dar los primeros pasos nel mundu de la escultura de la mano de so tíu, Cipriano Fogueras. Fizo los sos estudios en [[Madrid]] y tuvo pensionái na Academia de Belles Artes de [[Roma]], nesta dómina fizo dellos viaxes per [[Europa]] ([[Francia]], [[Bélxica]] y [[Grecia]]) p'ampliar conocimientos. Durante la so estancia en Roma fadría la so obra ''Diana'' (de la que esiste una réplica nel parque d'Isabel la Católica de Xixón), que presentaría na Segunda Bienal de Roma de [[1925]]. En Roma entamaría amistá con escultores como [[Arturo Martini]] y [[Artilio Selva]].
Línea 9 ⟶ 11:
Demientres la [[Guerra Civil Española]] dexaría de llau la escultura y dedícase a collaborar cola Xunta de Defensa del Patrimoniu Artísticu de Madrid.
 
== Obres ==
*1931 Monumento a [[Leopoldo Alas]] "[[Clarín]]" nel [[Campo San Francisco]] n'Uviéu.
*1933 Monumentu a José Tartiere en collaboración con [[Víctor Hevia]] nel Campo San Francisco n'Uviéu
Línea 26 ⟶ 28:
 
{{NF|1894|1958|Alvarez Laviada, Manuel}}
[[Categoría:uvieínosUvieínos]]
[[Categoría:Escultores d'Asturies|Alvarez Laviada, Manuel]]