Diferencies ente revisiones de «Estrechu de Johor»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
Llinia 29:
[[Archivu:Malaysia-Singapore Second Link Linkedua.jpg|thumb|left|La ponte ''Malaysia–Singapore Second Link'']]
 
Nesti momentu hai dos conexión artificiales sobre l'estrechu: la [[calzada Johor-Singapur]] (''Johor-Singapore Causeway''), conocida a cencielles como "The Causeway", qu'enllaza la ciudá malaya de [[Johor Bahru]] y [[Woodlands, Singapur|Woodlands]], en Singapur; y una ponte, conocíu como'l Segundu Enllaz MalaisiaMalasia-Singapur (''Malaysia-Singapore Second Link''), na boca oeste del estrechu, que conecta [[Gelang Patah]], en Johor, con Tuas, en Singapur.
 
En 2003, MalaisiaMalasia quería construyir una ponte sobre l'estrechu pa reemplazar la calzada esistente, pero les negociaciones con Singapur nun tuvieron ésitu. Les principales razones mentaes pal cambéu fueron:
 
* una ponte dexaría'l fluxu d'agua al traviés de dambos llaos del estrechu, que se cortaron artificialmente en dos cola construcción de la calzada antes (esto dexaría a los buques refugar el puertu de Singapur).
* una ponte ayudaría a solliviar la conxestión en [[Johor Bahru]].
 
N'agostu de 2003, MalaisiaMalasia anunció que diba siguir alantre con un plan pa construyir una ponte curva con una nidia rimada que se xuniría a la metá de de la calzada esistente de Singapur. El plan tamién contemplaba una ponte xiratoria pa la llinia ferroviaria. <ref>Vease en: [http://www.singapore-window.org/sw03/030217st.htm] </ref> Sicasí, los planes pa construyir la ponte suspender en 2006.
 
La área ye tamién una fonte de discutiniu por cuenta de los proyectos de recuperación de tierres de Singapur nes sos islles nororientales. Suxurióse que la esos proyectos en cursu pueden afectar a la frontera marítima, les rutes de saléu, y l'ecoloxía acuática de la parte de MalaisiaMalasia. Los proyectos de recuperación tamién puede poner en peligru l'hábitat y l'alimentu de los [[Dugong dugon|dugones]], que son nativos de los estrechos.
 
== Llugares d'interés ==
Llinia 56:
{{Commonscat}}
 
{{Tradubot|Estrecho de Johor}}
 
[[Categoría:Xeografía de Malasia|Johor]]
[[Categoría:Xeografía de Singapur|Johor]]
[[Categoría:Mar de China Meridional]]
[[Categoría:Tradubot 2018]]