Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes
mSin resumen de edición
Llinia 14:
Cola educación inicial pretende garantizase un desenvolvimientu harmónicu pal neñu, y pollo cúntase con un programa pedagóxicu y la so operación pertenez a tolos adultos que se rellacionen y exercen una influencia nos menores, pueden ser los sos familiares o personal especializáu n'educación. Brindar en dos modalidad: escolarizada y non escolarizada.
 
La edá de los neños entendida ye ente los 0 a los 6 años. Estes edaes estremar en dos ciclos: primer ciclu, entendíu ente los 0 y 3 años; y un segundu ciclu, que va de los 3 y los 6 años d'edá. Estos aprienden la forma de comunicase, xugar ya interactuar colos demás apropiadamente. Un [[maestru]] ufiérta-yos dellos materiales pa manipoliar y realizar actividaes que-yos motiven a aprender el [[llinguaxe]] y el [[vocabulariu]] de les [[palabrapallabra|palabres]], [[matemátiques]], [[ciencia|ciencies]], idiomes estranxeros y [[Informática|computación]], asina tamién como [[arte]] y música.
 
El términu Preescolar ta en desusu anguaño, yá que nun ye una educación que prepara pa la etapa escolar, sinón que ye un nivel educativu con característiques propies, enseñances que preparen al neñu pa la vida, y non un preparatorio pa escuela primaria. Por ello ye que munches instituciones deciden denominala como Educación inicial.{{cr}}