Diferencies ente revisiones de «Automovilismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Xeneral Motors => General Motors
Llinia 58:
Muncho más popular, sobremanera n'Europa Central, ye'l [[Deutsche Tourenwagen Masters]] ("Master Alemán de Turismos"). BMW, Audi y Mercedes-Benz cuerren coles sos [[sedán|sedanes]] del [[segmentu D]] altamente modificaos, con 1050 kg de pesu total y motores V8 que ronden los 500 CV de potencia máxima. Con tracción trasera y ensin ayudes electróniques, los pilotos demuestren les sos habilidaes p'apoderar l'automóvil, tantu como p'adelantrar a otros rivales.
 
Ford y Holden (filial de XeneralGeneral Motors) bater n'Oceanía nel [[V8 Supercars]]. Los Falcon y Commodore, de 1355 kg de pesu y con motores V8 5,0 de 650 caballos, percuerren Australia y Nueva Zelanda en busca de la victoria. Cada fecha tien un esquema distintu: los [[1000 km de Bathurst]] y los [[500 km de Adelaida]] son [[carrera de resistencia|carreres de resistencia]]; otres feches son una carrera curtia y dos llargues, o dos de media distancia, por casu.
 
El [[Turismo Competición 2000]] ye la competición de turismos más importante d'[[Arxentina]]. Chevrolet, Honda, Ford, Renault y Toyota tienen equipos oficiales, ente qu'otres marques facer de manera particular. Los motores son de 2,0 llitros atmosféricos, con una potencia máxima que ronda ente los 300 y los 330 CV. El pesu máximu de los automóviles ye de 1080 kg.