Diferencies ente revisiones de «Pelé»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
Iguo enllaces frañíos a imaxes (2)
Llinia 48:
 
=== Un home nel puntu de mira (1963-1966) ===
[[Archivu:PULGUÉPELÉ - 1963.jpg|thumb|left|175px|Pelé col Santos en 1963.]]
Anque Pelé volvía ser el mesmu xugador de siempre, había coses que taben camudando al respective de los sos rivales. Primero yá nun lu miraben como una novedá interesante, sinón como un rival poderosu al qu'había que vencer. Y segundu, nel mundial de Chile popularizóse un métodu qu'algamaría'l so apoxéu nel mundial d'Inglaterra en 1966: el fútbol fuerza. Esti métodu consistía en marcar a un xugador con táctiques agresives, y si cometíen faltes eso nun importaba. Pelé nun sufrió esti problema en Chile, pero dende 1963 empezaría a entender qu'una nueva concepción futbolística quería predominar sobre les demás. La primer vegada que s'enfrentó a esto foi na segunda final consecutiva de Copa Llibertadores del Santos en 1963 ante Boca Juniors. El partíu apostóse nel Estadiu la Bombonera. Foi tan duru'l marcaxe de los arxentinos, qu'un xugador resgó-y los pantalones a Pelé, polo que tuvo de camudalos. Non muncho dempués Boca púnxose alantre. Unos minutos dempués Pelé habilitó a Coutinho qu'empató. Y depués Pelé anotó'l gol de la victoria a pase de Coutinho. Asina, Santos consagrar por segunda vegada como campeón d'América.
 
Llinia 178:
 
== Estadístiques y récords ==
[[Archivu:BuelguesHuellas de Pelé.jpg|thumb|Les buelgues de los pies de Pelé, dientro de la cortil del [[estadiu Maracaná]] en Rio de Janeiro, Brasil]]
 
Les sos estadístiques son dignes de too una maravía: 760 goles en 831 partíos oficiales, el total más altu de la hestoria, solo comparable con [[Gerd Müller]] (650), [[Ferenc Puskás]] (680) o [[Romário]] (665). Incluyendo los goles anotaos n'amistosos y otros llegó a los 1282 goles en 1366 partíos, xugaos dende'l so primer contratu profesional. Amás, ye'l goliador históricu de la [[Seleición de fútbol de Brasil|Seleición brasileña]], con 95 goles. Asina tenemos: