Diferencies ente revisiones de «Tennessee Williams»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (1)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\]\]non\b +]]nu)
Llinia 56:
Joseph L. Mankiewicz estrenó en [[1959]] ''[[De sópitu l'últimu branu]]'', con una repartida estelar, como asocede en munches películes basaes en Williams: [[Elizabeth Taylor]], [[Katharine Hepburn]] y [[Montgomery Clift]]. Convirtióse casi dende entós nuna de les meyores —si non la meyor— traslaciones de la so obra a la gran pantalla.
 
En [[1961]], Vivien Leigh repitió con obra de Tennessee Williams en ''La primavera romana de la Sra. Stone'', dirixida por [[José Quinteru]] y acompañada por un xuvenil [[Warren Beatty]] como'l [[gigoló]] [[roma]]nonnu Paolo di Lleo. Quiciabes non abondo valorada nel so momentu, magar que goció de gran popularidá, ye una película a tener en cuenta. Cabo mentar tamién l'arrogante y escura versión que dirixió John Huston en [[1964]] de ''[[La nueche de la iguana]]'', con [[Richard Burton]], [[Ava Gardner]], [[Deborah Kerr]] y [[Sue Lyon]], que la so acción trescurre en [[Méxicu]], y que nel so día constituyó un fracasu en taquilla, pero güei remanez como un auténticu clásicu modernu. Otros títulos, non tan recordaos pero que merecen una revisión, son: ''Branu y fumu'', de [[Peter Glenville]] ([[1961]]), con una de les grandes interpretaciones de Geraldine Page al pie de la yá citada ''[[Duce páxaru de mocedá (obra de teatru)|Duce páxaru de mocedá]]'', y ''Propiedá condergada'' ([[1966]]), de [[Sydney Pollack]], con [[Robert Redford]] y [[Natalie Wood]].
 
A partir de los años 1970, les obres de Williams lleváronse más a la pequena pantalla que al cine (''El zoo de cristal'', en 1970, con Katharine Hepburn; ''Una tranvía llamáu Deséu'' en 1984, con [[Ann Margret]]; ''La gata sobre'l teyáu de cinc'' en 1985, con [[Jessica Lange]]; ''[[Duce páxaru de mocedá (obra de teatru)|Duce páxaru de mocedá]]'' en 1989, con Elizabeth Taylor; etc.), pero entá atopamos una interesante anque non definitiva adaptación de ''El zoo de cristal'' ([[1987]]) dirixida por Paul Newman, con [[Joanne Woodward]], [[John Malkovich]] y [[Karen Allen]], rodada pa la gran pantalla.