Diferencies ente revisiones de «La Goleta (Túnez)»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 7:
Contrariamente a lo que pudiera pensase, el nome de la ciudá nun tien nada que ver col tipu de barcu llamáu [[goleta]], sinón que deriva del árabe ''Halq al-Wādī'' que significa "gola del ríu". Una gola ye un ''canal por onde entren los buques en ciertos puertos o ríos'', según el diccionariu de la [[RAE]], y fai referencia a la canal de 28 metros de llongura que comunica'l llagu de Túnez col mar abiertu, onde ta asitiada la ciudá.
 
== HestoriaHistoria ==
Por cuenta de la so situación xeográfica, La Goleta desempeñó a lo llargo de los sieglos un papel militar importante. Ocupada polos turcos, foi conquistada en [[1535]] pol exércitu de [[Carlos I d'España|Carlos I]] de d'[[España]] en [[La Xornada de Túnez]]. La fortaleza de La Carraca, qu'entá esiste anguaño, foi construyida polos españoles y ampliada polos turcos, que reconquistaron la ciudá en [[1574]].
 
El mayor desenvolvimientu de la ciudá producir dende mediaos del sieglu XVIII, como barriu, por estensión, de la capital, cola llegada, primero modesta, d'inmigrantes de [[Malta]] y [[Sicilia]] atraíos poles oportunidaes de trabayu nel puertu.
Llinia 52:
|}
 
En [[1964]], cuando'l presidente [[Habib Bourguiba]] ordenó a prinda de los bienes de los estranxeros, los italianos entamaron el camín del esiliu. Como solo teníen documentos franceses, nun tuvieron otra eleición que la de buscar una nueva vida en [[Francia]], onde fueron a añedir a los [[Pieds-Noirs]] procedentes de d'[[Arxelia]]. La más célebre de los italianos de La Goleta ye l'actriz [[Claudia Cardinale]], que nació na ciudá en [[1938]].
 
De primeres puertu comercial, pesqueru, de recréu y de turismu, nun-y queden güei más que funciones de puertu pesqueru y de puertu pa los cruceros turísticos. Na actualidá'l puertu de [[Radès]] cumple les funciones de puertu mercante. En La Goleta queden los sos famosos restoranes de pexe y la so llarga sablera, lo que lo fai un destín favoritu de los tunecinos.
 
== Referencies ==
{{llistaref}}
 
== Enllaces esternos ==
{{commonscat|La Goulette}}
 
 
 
 
{{Tradubot|La Goleta}}
Llinia 67:
[[Categoría:Puertos de Túnez]]
[[Categoría:Túnez (ciudá)]]
 
 
[[Categoría:Wikipedia:Correxir traducción]]