Diferencies ente revisiones de «1-2-Switch»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 3:
 
== Sistema de Xuegu ==
''1-2-Switch'' ye un xuegu de socialización nel qué xugadores de normal nun miren qué ta pasando na pantalla, sinón que xueguen escuchando los efectos de soníu y usando les funcionalidades de los Joy-Con pa xugar a dellos xuegos distintos. Presenta 28 minixuegos distintos, la mayoría de dos xugadores, cada cual utiliza un Joy-Con y de cutiu mira de frente al otru xugador mientres gameplay. Amás de vídeos pa cada xuegu, el xugadores mayoritariamente confíen namánamái nes pistes d'audiu y la vibración HD de los Joy-Con pa indicar cómo tán xugando a cada xuegu.
 
=== Minixuegos ===
Llinia 26:
* '''Afaitada a palpu''': el xugadores utilicen los Joy-Con como [[Afaitadora|navayes eléctriques]], corriendo pa ser el primera a dafechu afaitar les sos barbes virtuales.
* '''Bandera Marinera''': el xugadores escuchen a cues d'una fema y machos announcer. El xugadores tienen que siguir les instrucciones de la voz fema mientres faciendo l'opuestu de la voz del machu.
* '''Daos con Maña''': Basáu enriba los dados del mentirosu, el xugadores utilicen el so Joy-Con como taza y daos. El xugadores pueden solmenar el controladores alredor a shuffle los dados, y pueden re-endolcar a 3 tiempu. Cuándo les taces son lifted, el xugador col númberu más altu nes sos daos gana. Aun así, cuando'l númberu nos dados d'un xugador namánamái pueden ser detectáu pol opposing xugador al traviés de vibración, el xugadores pueden intentar a risco el so adversariu, burllándo-yos a solmenar la so taza y acabando con un númberu más baxu.
* '''Burbuyes Inquietes''': el xugadores ximielguen un Joy-Con que representa una botella de refrescu y pasalo alredor, apuntando a nun ser l'aguantándolo cuándo'l corchu inevitablemente españa.
* '''Duelu d'Espaes''': el xugadores utilicen los Joy-Con como espaes, aguantando embaxo los botones de gatíu a guardia y lliberar y banciando el controlador p'atacar. El xugadores pueden guardia contra una fuelga vertical por banciar horizontalmente, y viceversa.