Diferencies ente revisiones de «David»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Quitando parámetros a la plantía Persona
m «El escritores» => «Los escritores»
Llinia 114:
La cuestión de la historicidad de David conviértese asina na cuestión de la fecha, la integridá del testu, l'autoría y la fiabilidá del 1.<small><sup>er</sup></small> y 2.º Samuel. Desque Martin North formuló'l so analís de la [[tradición deuteronómica]] eruditos bíblicos aceptaron qu'estos dos llibros formen parte d'una hestoria continua d'Israel, compilados non enantes de finales del sieglu 7 e.C., anque cola incorporación d'obres anteriores y fragmentos.
Los testos de Samuel sobre David "paecen ser oxetu de dos actos separaos de revisión editorial".
ElLos escritores orixinales amuesen un sesgu en contra de Saúl, y en favor de David y Salomón. Munchos años dempués, los Deuteronomistas editaron el material de manera fayadiza a les sos creencies relixoses y mensaxe, col insertamientu de los informes y les anécdotes que reforzaben la doctrina monoteísta.
Envalórase que dalgún material n'I ya II Samuel, cuantimás lo tocante a les llistes de los funcionarios, seya bien antiguu, posiblemente inclusive date de la mesma dómina de David o Salomón.
Estos documentos tuvieron probablemente en manos de los Deuteronomistas cuando s'empezó a compilar el material.<ref> [% http://www.mfa.gov.il/MFA/MFAArchive/2000_2009/2003/9/King 20David% 20y% 20Xerusalem-%% 20Myth 20Reality 20and% "Rey David y de Xerusalén: Mitu y Realidá", Israel Revista d'Artes y Lletres, 2003], el Ministeriu israelín d'Asuntos Esteriores. </ref>