Diferencies ente revisiones de «Singularidá teunolóxica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(\n}}|</gallery>)\s*\. +\1)
m «El escritores» => «Los escritores»
Llinia 67:
{{Main|Superinteligencia}}
 
Munchos d'ellos escritores que falen sobre la singularidá, como [[Vernor Vinge]] y [[Raymond Kurzweil|Ray Kurzweil]], definen el conceutu en términos de la creación tecnolóxica de superinteligencia. Anque argumenten que ye difícil o imposible pa los seres humanos d'anguaño predicir cómo va ser la vida de los seres humanos nun mundu post-singularidá.<ref name="singularity" /><ref name="vinge1993" /><ref name="singinst.org" />
 
[[Vernor Vinge]] fixo una analoxía ente la rotura de la nuesa capacidá de predicir lo qu'asocedería dempués del desenvolvimientu de la superinteligencia y la rotura de la capacidá predictiva de la [[física moderna]] na [[singularidá|singularidá del espaciu-tiempu]], más allá del [[horizonte de sucesos]] d'un [[furacu negru]].<ref name="singinst.org" /> L'autor y otros destacaos escritores declaren específicamente qu'ensin la superinteligencia, los cambeos que produciría esti acontecimientu, nun calificaríen como una verdadera singularidá.<ref name="vinge1993" />
Llinia 155:
La novela de 1979 de [[James P. Hogan]] “The Two Cares of Tomorrow” ye una descripción esplícita de lo qu'agora se llama la Singularidá. Un sistema d'intelixencia artificial resuelve un problema d'escavación na lluna d'una manera brilloso y novedoso, pero casi mata a un equipu de trabayu nel procesu. Al dase cuenta de que los sistemes tán volviéndose demasiáu sofisticaos y complexos de predicir o dirixir, un equipu científicu propónse enseñar a una rede informática sofisticada cómo pensar más humanamente. La hestoria documenta el surdimientu de conciencia nel sistema informáticu, la perda de los seres humanos de control y los intentos fallíos de cerrar l'esperimentu nel que l'equipu defende desesperadamente a sigo mesmu, y l'intelixencia del ordenador algame'l maduror.
 
Al aldericar sobre la creciente reconocencia de la singularidá, Vernor Vinge escribió en 1993 que "fueron ellos escritores de ciencia ficción quien sintieron el primer impactu concretu." Amás de la so propia hestoria curtia "Bookworm, Run!”, Que'l so protagonista ye un chimpancé cola intelixencia aumentada por un esperimentu del gobiernu, cita a la novela “[[Música n'el sangre|Blood Music]]” de [[Greg Bear]] (1983) como un exemplu de la singularidá na ficción.
 
El 1996 la novela “''Holy Fire''” por [[Bruce Sterling]] esquiza dalgunos d'eses temes y postula qu'un Methuselarity va convertir nuna [[xerontocracia]].