Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 10:
Na dómina de los [[años 1980|80]] del sieglu XX, desenvolviéronse transductores d'estáu sólidu: los [[Dispositivu de carga acoplada|CCD]]s (Dispositivos de cargues acoplaes). Ellos sustituyeron bien ventaxosamente a los tubos electrónicos, favoreciendo un amenorgamientu nel tamañu y el pesu de les cámares de vídeu. Amás apurrieron una mayor calidá y fiabilidá, anque con una esixencia más elevada na calidá de les óptiques utilizaes.
 
La televisión en blancu y negru, qu'utiliza namánamái la información de la ''lluz'' d'una imaxe, la [[luminancia]], utiliza cámares d'una sola canal de captación. Los sistemes pa televisión en color, que precisen captar les característiques qu'estremen el colores, la [[crominancia]], usen tres canales; cada unu d'ellos destináu a la captura de cada color primariu.
[[Archivu:Historical television camera.jpeg|thumb|280px|right|Cámara de televisión d'estudiu primitiva]]
 
Llinia 21:
El sistema completu d'una cámara de vídeu recibe'l nome de ''cadena de cámara'' y consta de la 'cabeza de cámara'', que ye la parte que ta nel plató o nel llugar de la producción, y la ''estación base'' o ''base station''- que ye la parte de la cámara que lu xune col restu del sistema de producción.
 
La cabeza de cámara y l'estación base xunir ente sigo por aciu un mangón de dellos cables, por onde van les señales que se manden del sistema a la cámara y de esta al sistema, según les alimentaciones correspondientes. Esti cable múltiple pue ser sustituyíu por un cable coaxial llamáu Triaxial, pol que les señales introducir por aciu [[multiplexación en frecuencia]]. Tamién hai sistemes de conexionado inalámbricu, pero namánamái son utilizaos en casos bien concretos y especiales.
 
Atendiendo a la cadena de cámara completa, podemos estremar delles partes distintes.
Llinia 68:
=== Según el so usu ===
[[Archivu:Sony HDR-FX1E 20050423.jpg|thumb|300px|Cámara de vídeu semiprofesional.]]
'''Cámares d'estudiu y de producciones electróniques llixeres:''' estes cámares tán feches pal llogru de la meyor calidá d'imaxe posible en función de la rapidez con que se llogra. Tán conectaes directamente a la sala técnica del estudiu, esto ye, son cámares que namánamái prinden la señal de video, nun pueden grabar por sigo soles. El [[operador de cámara]] va trabayar sobre los movimientos, allugamientos, encuadres, movimientos ópticos [[zoom]] y enfoque, siguiendo xeneralmente les indicaciones del [[realizador]] o direutor del programa. El técnicu de control de cámares encargar de la configuración de la cámara: control de la diafragma (luminancia), colorimetría, detalle y demás axustes pa consiguir que toles cámares amuesen imaxes asemeyaes.
 
'''Cámares de [[captación electrónica de noticies|ENG]]:''' tamién conocíes como Camcorder, traen un grabador incorporáu qu'almacena'l vídeu y l'audiu xeneraos pola cámara y el so micrófonu correspondiente.
Llinia 81:
'''Cámares profesionales:''' cámares de gama alta, usu en productores y canales de televisión, la so costo nun ye algamadiza pal usu personal. Apurren una bien bona calidá d'imaxe de televisión y polo xeneral son utilizaes pa los rexistros d'imaxe anteriores a la emisión (ENG). Sicasí, pueden ser fácilmente afeches pa ser usaes como cámara d'estudiu económiques.
 
'''Cámares broadcast:''' son equipos diseñaos pa la industria televisivo y emisión de la señal. Cámares de peralta calidá y de costos bien elevaos, funcionen namánamái como cámares d'estudiu. Prioricen llograr una máxima calidá d'imaxe per sobre la portabilidad de la cámara, per ende n'ocasiones son de gran tamañu y tienen de ser usaes sobre pedestales.
 
== Ver tamién ==