Diferencies ente revisiones de «Ciencia de materiales»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 8:
Históricamente, el desenvolvimientu y l'evolución de les sociedaes tuvieron íntimamente venceyaos a la capacidá de los sos miembros pa producir y conformar los materiales necesarios pa satisfaer les sos necesidaes. El prehistoriadores atoparon útil clasificar les primeres civilizaciones a partir de dellos materiales usaos: [[Edá de Piedra]], [[Edá del Cobre]], [[Edá de Bronce]] o [[Edá del Fierro]]. Esta última secuencia paez universal en toles árees, yá l'usu del fierro rique una tecnoloxía más complexa que l'asociada a la producción de bronce, que de la mesma rique mayor tecnificación que l'usu de la piedra.
 
Les primeres civilizaciones tuvieron una disponiblidad bastante más amenorgada de distintos materiales que les civilizaciones más tecnificadas. Primeramente namánamái se disponía de materiales naturales o seminaturales como piedres, madera, magre, pieles, etc. Los metales non-preciosos raramente atópase na naturaleza, sinón que tán en formes de minerales y ríquese un procesu de separación del metal puro a partir del mineral correspondiente. Col intre del tiempu, en diverses árees del planeta llegar a técniques pa producir materiales con nueves propiedaes cimeres a les de los naturales (principalmente [[aleación|aleaciones]]).
 
Fai relativamente pocu tiempu que los científicos llegaron a entender la relación ente elementos estructurales de los materiales y les sos propiedaes. Esta conocencia, adquiríu nos postreros 200 años aprosimao, capacitar, n'alto grau, pa modificar o afaer les característiques de los materiales. Quiciabes unu de los científicos más relevantes nesti campu fuera [[Willard Gibbs]] al demostrar la relación ente les propiedaes d'un material y el so microestructura.
Llinia 45:
Dellos llibros faen una clasificación más refecha, anque con estes categoríes cualquier elementu puede ser clasificáu.
 
En realidá na ciencia de materiales reconócense como categoríes namánamái los metales, los materiales cerámicos y los polímeros, cualquier material puede incluyise nuna d'estes categoríes, asina pos los semiconductores pertenecen a los materiales cerámicos y los materiales compuestos nun son más qu'amiestos de materiales pertenecientes a les categoríes principales.
 
== Aplicaciones y relación cola industria ==