Diferencies ente revisiones de «Colonia de Natal»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 32:
La '''Colonia de Natal''' yera una [[Imperiu británicu|colonia británica]] allugada nel [[África austral|sudeste d'África]]. La rexón foi proclamada como colonia británica'l 4 de mayu de 1843 dempués de que'l gobiernu británicu amestóse la [[República de Natalia]], y perduró hasta'l 31 de mayu 1910 cuando se combinó con otros trés colonies pa formar la [[Unión Sudafricana]] como una de les sos provincies.<ref>[http://www.britishempire.co.uk/maproom/natal.htm British Empire: Natal]</ref> Anguaño'l so territoriu forma parte de la provincia de [[KwaZulu-Natal]] de Suráfrica. Los indios que fueron traíos a esti país de la [[India]] llamar 'Netaal Tapu' (Isla de Netal).
 
Nel so orixe comnprendía namánamái la metá del tamañu de l'actual provincia, que los sos llendes nororientales taben formaos pelos ríos Tugela y Buffalo más allá del reinu independiente de [[Reinu Zulú|Zululandia]] (KwaZulu en zulú). La provincia foi ampliada más tarde cola adición de [[Griqualand Oriental]] escontra'l sur.
 
El feroz conflictu cola [[Pueblu zulú|población zulú]] llevó a la evacuación de [[Durban]], y, finalmente, los [[Afrikáner|Bóeres]] aceptaron l'anexón británica en 1844 so presión militar. Un gobernador británicu foi designáu pa la rexón y munchos colonos emigraron d'Europa y la [[Colonia del Cabu]]. Los británicos establecieron una industria de la caña d'azucre nos años 1860. Los propietarios de granxes tuvieron dificultaes p'atraer trabayadores zulúes pa trabayar nos sos plantíos, polo que los británicos traxeron miles de trabayadores contrataos de la India. Como resultáu de la importación de trabayadores indios, Durban convertir nel llar de la mayor concentración d'indios fora de la India.<ref>[http://www.genealogyworld.net/rose/nuggets/pioneers.html Some of Natal Sugar Pioneers & Their Families Dixon-Smith 2007]</ref>