Diferencies ente revisiones de «Constantín V»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(P|p)erío(d|os) +\1erio\2)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 21:
{{cita|...Él nun puede ser descritu. Polo cual, ye representáu como una sola persona, y el que delimita esa persona ta claramente circunscribiendo la naturaleza divina, que nun puede ser circunscrita de nenguna manera.<ref>Nicéforo de Constantinopla, Antihéretica I (p. 100)</ref>|Constantino V.}}
 
En febreru de 754 Constantino V convocó un sínodu en Hieria, al que namánamái asistieron obispos iconoclastes. El Sínodu aprobó la política relixosa del emperador, y escoyó a un nuevu patriarca iconoclasta, pero refugó siguir el restu de puntos de vista de Constantino. El Sínodu confirmó l'estáu de María como Madre de Dios, reforzó l'usu de los términos "santu" y "sagráu", y condergó la profanación, quema o saquéu d'ilesies mientres la busca de iconódulos escondíos. Esti conciliábulo foi siguíu por una campaña pa esaniciar de manera definitiva los iconos de les parés de les ilesies, y llimpiar la corte y la burocracia de iconódulos.
 
Consciente de que los monesterios yeren los principales bastiones de la iconodulía, l'emperador dirixió tola so fuerza contra los monxos, espropiando les sos propiedaes en beneficiu del Estáu o l'Exércitu, o obligándolos a casase nel Hipódromu coles monxes. La represión contra los monxos (que remató en 766) foi conducida principalmente pol xeneral [[Miguel Lacanodraco|Miguel Lachanodrakon]], quien amenació a los monxos más radicales col cegamientu o l'esiliu. Un abá iconódulo, [[San Esteban el Mozu]], foi lincháu brutalmente por una alteria a instancies de les autoridaes. Como resultáu de felicidá política, munchos monxos escaparon al sur d'Italia y Sicilia, onde prácticamente l'autoridá imperial yera inesistente.