Diferencies ente revisiones de «Copa del Xeneralísimu de fútbol 1969»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Generalísimo +Xeneralísimu)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 5:
== Equipos participantes ==
 
La competición de 1969 cuntó namánamái con participación de los 16 equipos de la [[Primer División d'España 1968/69|Primer división]], siendo este un formatu de Copa que solo esistiera enantes nes ediciones de 1957 y 1958, y que nun volvió repitir se más dende 1969.
 
La razón aducida poles autoridaes federatives pa optar por esti formatu foi que yera necesariu retayar el calendariu yá que al unificase los dos grupos de Segunda división nun únicu grupu con más equipos, el tornéu de Segunda división terminaba más tarde que'l de primera y nun habría feches posibles pa un tornéu de Copa nel que participaren tamién los equipos de Segunda.
Llinia 13:
La edición de 1969 foi una de les más sorprendentes de la hestoria del tornéu. Na primer ronda quedaron esaniciaos los 4 primeros clasificaos d'aquel añu na [[Primer División d'España 1968/69|Lliga]].
 
El [[Real Madrid Club de Fútbol|Real Madrid]], flamante campeón, que se pasiara aquella temporada na Lliga, perdiendo un namánamái partíu en tola temporada; precisamente ante uno de los finalistes, el mesmu Elx CF; venció ante los sos vecinos y eternos rivales del [[Atlético de Madrid]]. Estos impunxéronse 2-1 na ida nel [[Estadio Vicente Calderón|Manzanares]] y el Real Madrid viose imposibilitáu de remontar nel so estadiu esa exigua ventaya.
 
La [[Unión Deportiva Les Palmes|UD Les Palmes]], subcampeón de lliga, foi l'únicu equipu que pudo siguir el cercu del [[Real Madrid]] mientres 25 de les 30 xornaes de lliga ;perdió ante'l [[Deportivu de La Coruña]]. Nel partíu d'ida , xugáu nel [[Estadiu Municipal de Riazor]] , ganó l'equipu de casa 2-1 y nel partíu de vuelta xugáu nel [[Estadiu Insular]] los mariellos volvieron perder pola mínima 1-2 y quedando asina esaniciaos de la [[Copa del Rei]].