Diferencies ente revisiones de «Cueva del Hierro»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 31:
La esplotación del mineral de fierro nesta población ye d'orixe prerromanu. Haise documentado arqueológicamente dende la [[segunda edá del fierro]], per parte de los [[Celtíberos]]. Pero la dómina de mayor rellumanza foi mientres la ocupación romana cuando utilizaron el mineral pa fabricar armamentu y ferramientes. Na contorna atopen asentamientos romanos importantes como los de [[Priego]], [[Cañizares]], [[Alcantud]] y [[Beteta]]. Asina tamién s'alcontraron restos de víes romanes que sirvíen pa poder esplotar estos recursos mineros. La esplotación siguió hasta mediaos del sieglu XX cuando cerró definitivamente.
 
Puede visitase l'interior de les galeríes de la mina de fierro, galeríes que s'estienden por más de cinco quilómetros de túneles, de los cualos namánamái visitar una parte. Les visites siempres son empuestes.
 
El Centru de Interpertación de la Minería ye un espaciu espositivu que complementa la visita a la mina. Nél puédense ver los distintos minerales de fierro más comunes, la hestoria de la esplotación y l'evolución de les técniques extractivas o los distintos sistemes de llume. Finalmente vese un audiovisual que complementa la visita.