Diferencies ente revisiones de «Deteición y correición d'errores»

m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái))
* Incluyir abonda información redundante en cada bloque de datos por que puedan detectase y correxir los bits erróneos. Utilícense '''códigos de corrección d'erros'''.
 
* Incluyir namánamái la información redundante necesaria en cada bloque de datos pa detectar los erros. Nesti casu'l númberu de bits de redundancia ye menor. Utilícense '''códigos de detección d'erros'''.
 
Si consideramos un bloque de datos formáu por '''m''' bits de datos y '''r''' de redundancia, el llargor final del bloque va ser '''n''', onde '''n''' = '''m''' + '''r'''.
{{main|suma de verificación}}
 
Ye un métodu senciello pero eficiente namánamái con cadenes de palabres d'un llargor pequenu, ye por esto que se suel utilizar en [[Cabecera (informática)|cabeceres]] de trames importantes o otres cadenes importantes y en combinación con otros métodos.
 
Funcionalidad: consiste n'arrexuntar el mensaxe a tresmitir en cadenes d'un llargor determináu L non bien grande, de por casu 16 bits. Considerando a cada cadena como un númberu enteru numberáu según el sistema de numberación <math>2^L-1</math>.