Diferencies ente revisiones de «Festival de Cannes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\/ye\/ +/es/)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 45:
Quedaba por escoyer un sitiu pa celebrar el festival, dalgún llugar na mariña atlántica, como [[Biarritz]], o na mediterránea, que podría ser [[Cannes]]. La ciudá de la [[Mariña Azul (Francia)|Mariña Azul]] comprometer a construyir una see al altor del actu y eso decantó definitivamente la balanza.
 
Finalmente, el [[1 de setiembre]] de [[1939]] inauguróse'l ''Festival International du Filme,'' namánamái pa ser atayáu un día dempués pol entamu de la Segunda Guerra Mundial.
 
El primer festival llevar a cabu dempués de la guerra, del 20 de setiembre a la 5 d'ochobre de 1946. Na siguiente década'l festival llograra faese un nome, y decidió treslladase l'eventu de setiembre a abril. Per un sitiu, los festivales competidores de [[Festival Internacional de Cine de Venecia|Venecia]] y [[Festival Internacional de Cine de Berlín|Berlín]] taben celebrándose unos meses antes, lo que faía que Cannes perdiérase gran parte de les ''premieres''. Por otru, la industria turístico local nun acababa de ver la conveniencia de celebrar un acontecimientu tan costosu cuando la temporada acabábase y la xente empezaba a colase.
Llinia 53:
En [[1954]] produciríense dos cambeos que modificaríen pa siempres la imaxe que Cannes daría al mundu. De primeres, la orfebre parisina Suzanne Lazon propunxo la palma como motivu pal galardón principal. Foi [[Jean Cocteau]] quien s'encargó de faer un esbozu de lo qu'a partir del añu siguiente llamaríase la ''[[Palma d'Oru|Palme d’Or]]''.
 
El segundu gran cambéu foi la entrada de la sensualidá como parte integrante de la imaxe del festival. Y ye que mientres una sesión fotográfica de [[Robert Mitchum]], l'actriz inglesa [[Simone Xibla]] quedar en [[topless]] y pasó-y el so brazos alredor del pescuezu.<ref>(n'inglés) [http://www.life.com/image/3247981 « Bob And Simone »], ''[[Life (revista)|Life]]'', 6 avril 1954.</ref> Esi momentu yá namánamái sería clisáu pola gran [[Brigitte Bardot]], quien a finales de los 50 tenía siempres una cita cola prensa na sablera.
 
=== Los años sesenta y setenta ===