Diferencies ente revisiones de «FOX»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-(E|e)stadounidense +\1stauxunidense)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 58:
La cadena de televisión estrenar en prime time'l 5 d'abril de 1987, cola serie [[Married with Children|Married... with Children]] y [[The Tracey Ullman Show]]. Añedir un nuevu show cada selmana mientres les próximes selmanes, cola serie [[21 Jump Street]], el Sr. Presidente y de Duet completar el so horariu de domingu. A partir del 11 de xunetu, la rede llanzó'l so programa inaugural la nueche del sábadu con dos hores estreno de la película d'home llobu, y mientres los siguientes trés selmanes, la serie Les Nueves Aventures de Beans Baxter, cantar de Karen y Un llocu sueltu en Beverly Hills, añediéronse. Tantu Karen cantar y Un llocu sueltu en Beverly Hills fueron atayaos pol empiezu de la temporada televisiva 1987-1988, el llanzamientu de la rede la primer cayida, y fueron reemplazaos pola Segunda Oportunidá y Muyeres na cárcel.
 
La cadena yá decidiera atayar l'últimu show, y había una serie de reemplazu llamada L'informe Wilton Norte nel desenvolvimientu, cuando'l show empezó un resurdimientu de les calificaciones cola so anfitrión de la güéspede final, el comediante Arsenio Hall. Wilton Norte duró namánamái unes poques selmanes, sicasí, la rede nun pudo llegar a un alcuerdu col Conceyu pa volver a toa priesa cuando s'alicar la última demostración a principios de 1988. L'espectáculu volvió a presentadores convidaos de nuevu, a la llarga seleición de Ross Shafer como la so see permanente, y atayóse definitivamente n'ochobre de 1988, ente que Hall robló un alcuerdu con Paramount Television pa desenvolver el so propiu llate show sindicáu de falar la nueche, El Show d'Arsenio Hall.
 
A esta sumóse'l so tercer nueche de la programación de la temporada televisiva 1989-1990. Adulces añedir nueches de programación nos próximos años, que se tresmite siete noche per primer vegada na temporada televisiva 1993-1994. La temporada 1989-1990 tamién cuntó con una serie reemplazo de temporada, Los Simpson, clasificáu nun triple empate pal puestu 28 nes calificaciones de Nielsen, convertir na primer serie de Fox en llegar al Top 30.
Llinia 69:
 
===1990-1999: La rebelión===
La rebelión na corriente principal success Fox sobrevivíu en DuMont y otros intentos d'empecipiar una cuarta rede, yá que non programáu xusto debaxo de la cantidá d'hores que legalmente considérase una rede pola FCC. Esto Fox dexa ganar dineru de forma prohibida a les redes establecíes, yá que mientres los sos primeros años consideróse que namánamái un gran grupu d'estaciones. En comparanza, DuMont vense entorpecidos por numberoses torgues reguladoressobremanera la prohibición de l'alquisición de más estaciones dende'l so dueñu minoritariu, Paramount Pictures tenía dos aparques de televisión. En combinación con estaciones de televisión de DuMont trés, esto punxo a DuMont na llende llegal nel momentu. Amás, Murdoch yera más que dispuestu a abrir la so cartera pa llograr y caltener la programación y el talentu. DuMont, sicasí, opera con un presupuestu amenorgáu y foi incapaz de caltener los programes y les estrelles qu'había. La mayoría de les otres redes d'arranque (como les cadenes The WB, UPN y The CW) siguieron esti modelu.
 
Anque Fox foi creciendo rápido como una rede y estableciérase como una presencia, inda nun yera consideráu como un importante competidor pa les cadenes de televisión tres grandes (ABC, CBS y NBC). Hasta la década de 1990, la mayoría de les estaciones de Fox yeren inda esencialmente independientes. La rede nun tien cuota de mercáu significativa hasta mediaos de la década de 1990, cuando News Corp. mercó más grupos d'estaciones. El primeru foi Nueva Comunicación Mundial, que roblara un alcuerdu d'afiliación con Fox en 1994. Más tarde, en 2001, Fox mercó delles estaciones de propiedá de Chris-Craft Industries y les sos subsidiarias Comunicaciones BHC y el Reinu Xuníu de televisión (la mayoría d'ellos yeren afiliaos de UPN, anque unu más tarde convirtióse nun Fox O&O). Esto fixo qu'unu de los mayores propietarios d'estaciones de televisión nos Estaos Xuníos.
Llinia 81:
MADtv, otra serie de sketch de la comedia que debutó en 1995, convertir nun sólidu competidor de la NBC Saturday Night Live para más d'una década y l'espectáculu de mayor ésitu nes nueches de sábadu. MADtv terminó en 2009.
 
Fox espandir a una selmana completa de programación en 1993, qu'inclúi la programación de la rotura ésitu de Los Simpson frente a la NBC The Cosby Show como una de les iniciales de Fox nel horariu de los xueves pela nueche na seronda de 1990 (xuntu col futuru ésitu de Beverly Hills, 90210) dempués de namánamái la metá de la temporada d'ésitu nes nueches de domingu. L'espectáculu desempeñóse bien na so nueva franxa del xueves pela nueche, de pasar cuatro temporaes ellí y ayudar al llanzamientu de Martín, otru ésitu de Fox en 1992. Los Simpson volvió a los domingos pela nueche na seronda de 1994, y tuvo ellí dende entós.
 
Un intentu de faer un esfuerzu mayor pa la programación del sábadu pela nueche col rellanzamientu de Married... with Children, Martin y otros dos escaecíes comedies vieyes, empezaron les sos nueves temporaes en 1996-97 foi contraproducente col públicu, yá que dio llugar a una cancelación por tener el rating más baxu. Los más buscaos d'Estaos Xuníos foi bien criticada pola policía y los funcionarios públicos, y xeneró un refugu atayante per parte del públicu, que traxo la cancelación rápida de la serie. Martin rápido tornó a les sos nueches anteriores. Dos meses más tarde un calendariu revisáu con un nuevu episodiu y la repetición de Policías, alicar a Los más buscaos d'Estaos Xuníos: Llucha Llatina Volver poner en marcha. COPS tuvo ésitu mientres munchos años y siguió siendo l'ancla de la nueche de los sábados, polo que ye la nueche más estable na televisión estauxunidense por más de 14 años. America's Most Wanted terminó dempués de 23 años en xunu de 2011.