Diferencies ente revisiones de «Grandes Llagos d'África»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 51:
Los casos más brutales de transgresión de los derechos humanos, un conflictu d'agües dar en contestos de guerra ensin declarar.
Tomando'l continente africanu, reparar qu'África tien numberosos recursos pero la distribución nun ye la más correcta. Analizando los recursos de los que dispon reparar que'l volume d'agua que flúi pol [[ríu Congu]], que naz nos montes del este africanu y traviesa los fondos montes d'África Central, solamente ye superáu pol Amazones. El llagu Tanganica, unu de los Grandes Llagos d'África, tien la segunda mayor cantidá d'agua duce del mundu, y el llagu Victoria entiende una área mayor que la de cualesquier otru llagu d'agua duce.
Cinco río —el Congo, el [[ríu Zambeze|Zambeze]], el [[río Orange|Orange]], el [[Limpopo]] y el [[Okavango]]— lleven agua más que suficiente p'asegurar el suministru de tolos habitantes de la rexón. El Congo tien casi'l 30% de les reserves de l'agua duce d'África, pero namánamái abastez al 10% de la población del continente.
 
La rexón ye, coles mesmes, onde s'atopen dos grandes desiertos. El [[Kalahari]] toma parte de Suráfrica, Namibia y Botsuana, y el [[desiertu del Namib]] cubre la mayoría del país que-y debe'l so nome.