Diferencies ente revisiones de «Internacional Socialista»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 56:
[[Archivu:Countries governed by SI parties.png|400px|thumb|Países gobernaos por [[Anexu:Miembros de la Internacional Socialista|partíos miembros]] de la Internacional Socialista.]]
Según los sos estatutos los organismos directivos son:
* Congresu de la IS, autoridá suprema de la IS. Por mayoría de dos tercios define l'almisión y estatus de los partíos y organizaciones de la IS. La espulsión d'un partíu o organización tamién la define'l Congresu por mayoría de dos tercios. Axunta a los partíos y organizaciones fraternales con derechu a voz y votu y los partíos consultivos y organizaciones acomuñaes namánamái con derechu a voz. Axúntase cada 3 años, siendo convocáu pol Conseyu.
* Conseyu de la IS. Ta compuestu polos partíos miembros, la [[Internacional Socialista de Muyeres]], la [[Unión Internacional de Mocedaes Socialistes]], y el [[Movimientu Internacional de los Ferres Internacional Socialista pa la Educación]], teniendo un votu cada unu. Toma toes los resolvimientos y polítiques necesaries ente cada Congresu. Convoca'l Congresu y prepara les sos xuntes, según conferencies especiales, conferencies d'espertos, conferencies rexonales, coles mesmes qu'a grupos d'estudiu y comités. Propón al Congresu los cargos de Presidente, Vicepresidentes (2 a 30) y Secretariu Xeneral, quien formen parte del Presidium de la IS.
* Comité d'Ética *