Diferencies ente revisiones de «Llei de Gauss»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (1)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 136:
Esta llei puede interpretase, en [[electrostática]], entendiendo'l fluxu como una midida del númberu de llínees de campu que traviesen la superficie en cuestión. Pa una [[carga puntual]] esti númberu ye constante si la carga ta contenida pola superficie y ye nulu si ta fuera (yá que hai'l mesmu númberu de llínees qu'entren como que salen). Amás, al ser la densidá de llínees proporcional a la magnitú de la carga, resulta qu'esti fluxu ye proporcional a la carga, si ta zarrada, o nulu, si nun lu ta.
 
Cuando tenemos una distribución de cargues, pol principiu de superposición, namánamái vamos tener que considerar les cargues interiores, resultando la llei de Gauss.
 
Sicasí, anque esta llei deducir de la llei de Coulomb, ye más xeneral qu'ella, yá que se trata d'una llei universal, válida en situaciones non electrostáticas nes que la llei de Coulomb nun ye aplicable.
Llinia 235:
siendo G la [[constante gravitatoria universal|constante de gravitación universal]], y G vectorial el campu gravitatorio. El signu menos nesta llei y el fechu de que la masa siempres sía positiva significa que'l campu gravitatorio siempres ye curiosu y diríxese escontra les mases que lo crean.
 
Sicasí, a diferencia de la llei de Gauss pal campu eléctrico, el casu gravitatoriu ye namánamái averáu y aplícase puramente a mases pequenes en reposu, pa les cualos ye válida la llei de Newton. Al modificar la teoría de Newton por aciu la Teoría de la [[Relatividá xeneral]], la llei de Gauss dexa de ser cierta, yá que tienen d'incluyise la gravitación causada pola enerxía y l'efectu del campu gravitatorio n'el mesmu espaciotiempo (lo que modifica la espresión d'el operadores diferenciales ya integrales).
 
- Ye posible comparar dambes yá que podemos midir el fluxu de propiedaes que mengüen col cuadráu de la distancia , y esto tener de mancomún la fórmula del campu eléctrico cola del campu gravitatorio : Campu Eléctrico=K*q/r^2 y Campu Gravitatorio = G*m/r^2 .