Diferencies ente revisiones de «Neorrealismu italianu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (1)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 16:
Cola cayida de Mussolini, tantu'l cine como otres cañes del arte, sintiéronse más llibres pa buscar modelos na tradición realista d'anteriores dómines y reaccionaron ante los cánones de la dómina fascista. Unu de los referentes más claros pa cineastes y lliteratos foi l'escritor de la segunda metá del sieglu XIX, [[Giovanni Verga]], destacando sobremanera la so novela ''I Malavoglia''. Pero non yá la producción propia del país sirvió de referencia, sinón que tamién tuvo gran influencia por casu, el realismu cinematográficu soviéticu y el realismu poéticu francés.
En 1945 el cine italianu abandonó la retórica propagandística y dexó d'ufiertar esa visión d'una Italia perfecta ya invencible y dirixió la so mirada escontra un país que tenía de sobrevivir a la catástrofe bélica y a les sos consecuencies, un país afaráu, afaráu pola miseria, la fame y el dolor. La escasez de medios y la nueva situación del país obligaron a'l autores a reinventar el so oficiu.
El neorrealismu llegó al rematar la guerra con un aire rompedor y col enfotu de acabar con esi cine qu'amosaba namánamái un llau atentu de la sociedá, y qu'esti ceadores consideraben falsu.
 
'''