Diferencies ente revisiones de «Países del Loira»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\/ye\/ +/es/)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 27:
== Xeografía ==
[[Archivu:CarteregionPaysdelaLoire.jpg|esquierda|thumbnail|Mapa del País del Loira]]
Con una alministración de creación recién, los departamentos que componen el País del Loira nun tienen una cultura y una hestoria comunes. Esta rexón recibió numberoses influencies, dende la bretona hasta la del Poitou. La parte más conocida del ríu que-y da nome, el [[valle del Loira]] (tamién conocíu como país del Loira), nun s'asitia namánamái nesta rexón, ye más, la mayoría asitiar na rexón de [[Centru (Francia)|Centru]].
 
El País del Loira tien una estensión de 32 082 km². Toma'l so nome del [[ríu Loira]], que namánamái traviesa dos de los sos cinco departamentos hasta desaguar nel [[océanu Atlánticu]]. Los afluentes del ríu que trescurren por esta rexón son el [[Loir (ríu)|Loir]], el [[ríu Sarthe]] y el [[ríu Mayenne]]. En total, hai más de 18 000 km de ríos nesta rexón.
 
El relieve de la rexón ta formáu peles llombes de la Vendée al sur, y al norte de [[Sarthe]] y de [[Mayenne]], polos ''Coëvrons'', los ''Alpes Mancelles'', el ''Monte de Perseigne'' y les ''llombes de Perche''. El puntu culminante ye'l ''Monte de Avaloirs'' (417 metros). La mayor parte de la rexón asitiar nel [[macizu Armoricano]]. Solo una pequena parte atopar nuna depresión sedimentaria, la metá esti de los departamentos de [[Maine y Loira]] y [[Sarthe]], que tán mui cerca del centru de Francia dende'l puntu de vista topográficu.