Diferencies ente revisiones de «Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Iguando plantíes de xeodatos
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 100:
* [[Jeremy Bulloch]] como [[Boba Fett]], un cazador de pagos del imperiu galácticu que prindó a Han Solo pa da-y lo a [[Jabba The Hutt]].
*Michael Pennington como [[Jerjerrod|El Grand Moff Jerjerrod]], el comandante de la segunda [[Estrella de la Muerte]].
* [[Warwick Davis]] como [[Wicket W. Warrick]], un [[Ewok]] que lleva a Leia y a los sos amigos a la so tribu del so planeta [[Endor (Star Wars)|Endor]]. Baker foi quien originalmente como Wicket, pero foi reemplazáu por Davis dempués de cayer enfermu con una intoxicación alimentaria na mañana de la sesión. Davis nun tenía esperiencia na actuación anterior, y foi llanzáu namánamái dempués de que la so güela afayara una convocatoria abierta de nanos pa la nueva película de Star Wars.
* Caroline Blakiston como Mon Mothma, una co-fundadora y líder de l'Alianza Rebalba.
 
Llinia 210:
Foi reeditada con cambeos y remasterizada n'imaxe y soníu en 1997, 2004 y 2011.
 
Unu de los cambeos más relevantes na edición de colección ye que'l primer actor qu'interpretó a Anakin, [[Sebastian Shaw]], ye reemplazáu na escena final pol qu'actuaría nos episodios II ya III, [[Hayden Christensen]], namánamái pa dar continuidá a la saga. Tamién destaca'l berru de Darth Vader al tirar al vaciu a Palpatine, similar al que sale a la fin del Episodiu III. El restu de cambeos son na so mayoría criatures y efectos xeneraos por ordenador agregos a dalgunes tomes orixinales.
 
Cabo destacar la dificultá p'atopar una copia en bones condiciones de la película orixinal, pos esta namánamái se distribuyó ente'l gran públicu en LaserDisc y VHS mientres los años 90 y nuna edición llindada en DVD en 2006. El restu de copies que s'editen son remasterizaciones colos cambeos añedíos yá dichos, introducíos a gustu de George Lucas. Lo mesmo asocede colos Episodios IV y V.
 
== Ver tamién ==