Diferencies ente revisiones de «Tintoretto»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Nomes de países según el cartafueyu
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 58:
En [[1576]] presentó de baldre otra pieza central, la del techu de la Gran Sala, representando la ''Plaga de culiebres''; y nel añu siguiente completó esti techu con pintures de la ''Fiesta pascual'' y ''Moisés cutiendo la roca'' aceptando cualquier renta que la fraternidá quixera da-y.
 
En payares de [[1577]] ufiertar a executar les obres a razón de 100 ducaos per añu, con tres pintures cada añu. Esta propuesta foi aceptada y cumplióse relixosamente. NamáNamái la muerte del pintor torgó-y executar delles de les pintures del techu. Tola suma paga pola escuela a lo llargo de los años xubió a 2.447 ducaos. Si dexar de cuntar delles obres menores, la escuela ya ilesia contienen cincuenta y dos pintures memorables, que pueden describise como amplios esbozos suxestivos, cola maestría, pero non l'apostada precisión, de pintures acabaes, y afeches pa ser vistes a una escura media lluz.
 
Nel techu del Salón Cimeru destaquen ''La cayida de maná, El milagru de la culiebra de bronce'' y el yá citáu ''Moisés saca agua de la roca''. Sobre les parés d'esti Salón los frescos traten escenes del [[Nuevu Testamentu]]: ''San Roque, San Sebastián, L'adoración d'el pastores, el Bautismu de Jesús, La Resurrección, L'agonía nel xardín, La Última Cena, La visión de san Roque, El milagru de los panes y los pexes, La resurrección de Lázaro, L'Ascensión, Jesús sana al paralíticu'' y ''La tentación de Cristu''.
 
Les sos pintures tardíes ocupen el Salón Inferior, al pie de la entrada. Realizar ente 1583 y 1587. Presenta ocho pintures sobre la vida de la [[Virxe María]]: ''Anunciación, Asunción de la Virxe'' (namánamái esta quedó desfigurada pola restauración), ''La fuxida a Exiptu, Santa María Madalena'' y ''Santa María d'Exiptu''. Otres temes qu'apaecen son: ''L'Adoración de los Reis Magos, La matanza de los inocentes'' y ''La presentación nel templu''.
 
<gallery mode=packed>