Diferencies ente revisiones de «Ur»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (2)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
Llinia 74:
=== Dempués de la dinastía III ===
 
Nos años siguientes, el dominiu de Ur y el del restu de la rexón alternar ente [[Isín]] y [[Larsa]]. Tres les conquistes de [[Hammurabi]], mientres el [[Imperiu paleobabilónico]] ([[sieglu XVIII a. C.|sieglos XVIII]] y [[sieglu XVII a. C.|XVII a. C.]]), la ciudá xugó un papel bien importante como centru de cultu. Mil año dempués, [[Nabucodonosor II]] llevó a cabu una ambiciosa reconstrucción de los templos de Ur, qu'entá yera un importante centru urbanu. El cayente de la ciudá namánamái se produció tres el final de los reinos mesopotámicos, cola conquista de la rexón per parte del [[Imperiu persa]].
 
== Arquiteutura ==
[[Archivu:Ziggurat of ur.jpg|thumb|Reconstrucción per Ordenador del [[Zigurat de Ur|zigurat de Ur-Nammu]].]]
Por cuenta de el so tamañu, el montículo formáu poles ruines de Ur destacó mientres sieglos dempués del so abandonu. Ente les edificaciones de les que queden restos destaquen el ''Gipar'' y el [[zigurat]], construyíos mientres los primeros reinaos de la dinastía III. Nun se caltienen los templos del [[Imperiu acadio]], yá que fueron destruyíos al construyir los templos posteriores. Del períodu Dinásticu Arcaicu namánamái se caltienen dellos restos nos que s'aprecia una edificación a base de lladriyos planu convexos.
 
Los dos edificios relixosos que se caltienen taben asitiaos nun segmentu de la ciudá arrodiáu por una muralla de 8 metros, que la so paré esterior taba inclinada 45º. La sección noroeste d'esta cortil sagrada taba dedicada al dios [[Nannar]].