Diferencies ente revisiones de «Hu Yaobang»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-sinreferencias +ensin referencies)
Llinia 48:
A pesar de la so evaluación oficial altamente favorable per parte del gobiernu, los medios de comunicación enmudecieron, y el so nome nun se mentó públicamente tres 1989. Los medios impresos que conmemoraben l'aniversariu de la so muerte en 1994 fueron retiraos antes de publicar.
 
El 9 de setiembre de 2005 informar nel ''[[Washington Post]]'', nel artículu "Los planes de China pa honorar a un reformista", alrodiu de los planes de rehabilitar la so imaxe, con motivu del 90 aniversariu de la so nacencia, el 20 de payares{{sinreferenciasensin referencies}}. Arrexuntóse una colección de los sos escritos y redactóse una [[biografía]] oficial. La biografía foi fonte de discutiniu, pos hai una biografía de tres volumen redactada por ex ayudantes de Hu Yaobang, que permanez ensin publicar y ta sol control del gobiernu. Entamóse celebrar un actu conmemorativo en Hunan, onde nació. Anque foi vistu por dellos observadores como un posible pasu preliminar pa revaluar la Revuelta de la Plaza de Tian'anmen de 1989, tales movimientos siguen siendo refugaos.
 
El 18 de payares de [[2005]], el Partíu Comunista celebró oficialmente'l 90 aniversariu de la nacencia de Hu Yaobang (la celebración foi adelantrada dos díes), con actividaes na Casa del Pueblu.
Llinia 56:
Esa foi la primer vegada que'l nome de Hu Yaobang apaeció públicamente. Esisten posibilidaes de que la so imaxe rehabilítese, lo que podría traer una revaluación de la Revuelta de la Plaza de Tian'anmen per parte del Partíu Comunista.
 
Dellos analistes políticos aducieron que l'alministración del anterior presidente [[Hu Jintao]] deseyaba acomuñar cola popular imaxe de Hu Yaobang{{sinreferenciasensin referencies}}. Dambos llegaron al poder al traviés de la [[Lliga de la Mocedá Comunista de China|Lliga Xuvenil Comunista]]. Hu Yaobang foi coles mesmes el causante del ascensu de Hu Jintao dende la Lliga Xuvenil a la oficina central del Partíu Comunista de China.
 
== Ver tamién ==