Diferencies ente revisiones de «Cantinflas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m correiciones
Llinia 2:
'''Mario Fortino Alfonso Moreno Reyes''' ([[Ciudá de Méxicu]], [[12 d'agostu]] de [[1911]]-[[Ibídem|Ib.]], [[20 d'abril]] de [[1993]]), conocíu como '''Mario Moreno''', y más como '''Cantinflas''', foi un [[Actuación|actor]] y [[comediante]] [[Méxicu|mexicanu]], ganador del [[Premiu Globu d'Oru|Globu d'Oru]] en 1956. Por cuenta de la so gran trayectoria cinematográfica, constitúyese como unu de los comediantes más grandes y recordaos de fala hispana y como el más reconocíu comediante mexicanu de tolos tiempos. Dicir de Mario Moreno que ye'l «Charles Chaplin de Méxicu».
 
Goció d'una enorme popularidá cola interpretación del so personaxe '''Cantinflas'''. Salió de los barrios probes onde s'anició'l típicu «peláu». El personaxe acomuñaracomuñóse con parte de la identidá nacional de [[Méxicu]], sobremanera de les clases baxes, y dexó-y a Moreno establecer una llarga y esitosa carrera cinematográfica qu'incluyó una participación en [[Hollywood]] (''[[La vuelta al mundu n'ochenta díes (película de 1956)|La vuelta al mundu n'ochenta díes]]'').
 
Dizse que l'estilu de salir a faer comedia, amarutáu de «peladito», tomar del comediante [[Manuel Medel]].<ref>[http://biography.jrank.org/pages/3808/Cantinflas-1911-1993-Actor-Comedian-Mexico-s-Answer-Charlie-Chaplin.html Cantinflas: 1911-1993: Actor, Comedian - Mexico's Answer To Charlie Chaplin]</ref> L'humor de Cantinflas tan cargáu d'aspeutos llingüísticos del [[español mexicanu|fala mexicana]], tantu na entonación, como nel léxicu o la sintaxis, foi tan celebráu por tolos países hispanofalantes que surdió toa una gama léxica de nueves palabres: ser un cantinflas, cantinflear, cantinflada, cantinflesco o cantinflero.<ref>Moreno Fernández, Francisco. La Maraviyosa hestoria del español. Institutu Cervantes. Espasa, 2015. ISBN 978-84-670-4427-0.</ref>