Diferencies ente revisiones de «Matemáticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-burgo]] +burgu]])
m Bonos Aires => Buenos Aires
Llinia 3:
Un '''matemáticu''' (del [[llatín]]: ''mathēmāticus'' y esti de la mesma del [[griegu antiguu|griegu]] μαθηματικός ''mathēmatikós'') ye una persona que la so área primaria d'estudiu ya investigación ye la [[matemática]], ye dicir que contribúi con nueva conocencia nesti campu d'estudiu. En sentíu estrictu, un matemáticu ye un [[investigador]] nel [[Árees de les matemátiques|área de les matemátiques]]. El términu anubre una gran gama de competencies y de práctiques bien distintes, que comparten un vocabulariu común y un formalismu específicu, según una esixencia de [[Rigor matemático|rigor]] mesma d'esta disciplina.
 
Ye capaz de convertir en fechos verificables les lleis formulaes en forma xeneral (resolvimientu d'ecuaciones) y analiza la validez de diches lleis por aciu l'usu d'estadístiques. Usa, inventa, cavilga y esperimenta cola matemática col fin d'atopar nueves aplicaciones de los métodos matemáticos con vistes al so usu na investigación científica o na aplicación técnica.<ref>Guía del Estudiante 1988, EUDEBA, preparada pola Dirección d'Orientación Vocacional de la Universidá de BonosBuenos Aires.</ref>
 
El términu xenéricu ''matemáticu'' puede decantase en dominios más acutaos, como por casu: xeómetra, alxebrista, analista, etc.