Diferencies ente revisiones de «Bandera de Finlandia»

Contenido eliminado Contenido añadido
Replacing Naval_Ensign_of_Finland.svg with File:Military_Flag_of_Finland.svg (by CommonsDelinker because: File renamed: File renaming criterion #3: To correct obvious err
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Helsinki +Ḥelsinki)
Llinia 11:
 
== Historia ==
La bandera de Finlandia, llamada tamién ''Siniristilippu'' (la bandera de la cruz azul), tien el so orixe remotu nun diseñu qu'usó, por primer vegada, un club náuticu de [[HelsinkiḤelsinki]], nomáu Nyländska Jaktklubben, en [[1861]]. Esa bandera llevaba, amás de la cruz, les armes de la provincia d'Uusimaa na parte superior izquierda. La bandera, menos no que cinca a la posición de la cruz, yera asemeyada a la del club náuticu de [[San Petersburgu]], que se fundara un añu anantes, que, pela so parte, taba inspirada na insignia de l'Armada rusa.
 
Una y bones el país algamó la independencia en [[1917]] fízose un concursu pa dá-y una bandera al nuevu estáu. La mayoría de los diseños yeren bien basaos nos colores actuales, blancu y azul, o bien nel coloráu y el mariellu, que son los del escudu del país. Ansina, una de les propuestes yera d'un diseñu asemeyáu al de la bandera de Dinamarca, pero con una cruz mariella sobro fondo coloráu. Demientres que'l concursu nun se resolvió usose como bandera oficial una col escudu d'armes del país sobro fondo coloráu.