Diferencies ente revisiones de «Nokia Corporation»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Helsinki +Ḥelsinki)
Llinia 16:
Nokia esperimentó una espansión horizontal xenerada por cuenta de múltiples circunstancies. En [[1898]], una fábrica [[Finlandia|finlandesa]] de [[cauchu]] empezó a manufacturar zapatos. Esta empresa convertir en vecina de Nokia cuando dos de los executivos de la industria del cauchu decidieron establecese cerca de la fábrica de cartón por considerar que la disponibilidad de [[enerxía hidroeléctrica]] na zona yera bien amplia. Escontra la década de [[1920]], los fabricantes de cauchu empezaron a utilizar el nome Nokia como marca. Amás de fabricar calzáu y neumáticos p'automóviles, la compañía empezó a producir tamién partes industriales derivaes del cauchu, gabardines, alfombres, pelotes y xuguetes.<ref name="duplicada">«[http://www.paginasprodigy.com/mcrosas/nokia.htm María Cristina Roses, La hestoria de Nokia]» </ref>
 
Mentanto, escontra [[1912]] una compañía de cables ([[Suomen Kaapelitehdas]]) establecer nel centru de [[HelsinkiḤelsinki]]. Los cables yeren demandaos ante la creciente necesidá de la unviada de tresmisiones col desenvolvimientu de les redes telegráficu y telefónicu. Con unos cuantos emplegaos, la empresa creció rápido y tres la Segunda Guerra Mundial, empezó a esportar al mercáu [[Xunión Soviética|soviéticu]], en tantu les vientes a les naciones occidentales esperimentaron un espunte nos [[Años 1960|sesenta]].
 
Esta empresa foi adquirida nel so mayor parte en 1922 polos productores de cauchu y la propiedá de los trés consorcios empezó a xirar en redol a una sola alministración.