Diferencies ente revisiones de «António de Oliveira Salazar»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- de [[a + d'[[a)
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 12:
Cola crisis económica y el baturiciu políticu de la [[Primer República Portuguesa|I República]], que s'enllargó inclusive dempués de la [[Revolución Portuguesa de 1926]], la [[dictadura militar]] llapada a Salazar en xunu de 1926 p'asumir la cartera de ministru de Finances. Salazar esixera manos llibres pa decidir nos asuntos del so negociáu; de lo contrario, prometió dexar la cartera y volvese «nel primer tren que saliera pa Coímbra». Asina foi. Pasaos trelce díes Salazar arrenunciu al cargu por non satisfaése-y les condiciones que consideraba indispensables pal so exerciciu y vuelve a la so cátedra na [[Universidá de Coímbra]].
 
En 1928, tres la eleccióneleición del presidente [[António Óscar de Fragosu Carmona|António Carmona]] y en vista del fracasu del so antecesor en consiguir un abuitáu préstamu esternu con vistes al equilibriu de les cuentes públiques, Salazar vuelve asumir la cartera. De momentu Oliveira Salazar esixó controlar los gastos ya ingresos de tolos ministerios. Satisfecha la esixencia, impunxo una fuerte [[Austeridá económica|austeridá]] y rigorosu control de les cuentes, consiguiendo un superávit nes finances públiques tres l'exerciciu económicu de 1928-29, y esforciándose en caltener un [[presupuestu]] equilibráu, al estremu de retayar severamente los gastos del Estáu. «Sé perbién lo que quiero y a ónde voi», declaró nel so toma de posesión.
 
Na prensa favorable a Salazar, sería munches vegaes retratáu como salvador de la patria por cuenta de que, tres munchos años de dificultaes, la [[Economía de Portugal|economía portuguesa]] nun sufría de [[Déficit presupuestariu|déficit]] presupuestariu dende 1928. Esti fechu, consideráu una proeza, fixo ganar a Salazar un gran prestíu ente les corrientes de la derecha republicana, de los monárquicos y de los católicos.