Diferencies ente revisiones de «Lleonor de Viseu»

m
Bot: Orotografía habitual na wiki
(Wikipedia:Wikiconcurso/La mujer que nunca conociste 2018)
m (Bot: Orotografía habitual na wiki)
Leonor yera fía del infante [[Fernando de Portugal, duque de Viseu|Fernando]], duque de Viseu y condestable del Reinu (fíu d'Eduardo I) y de Beatriz de Aveiro, nieta de Juan I. Los sos hermanos fueron Juan y Diego I de Viseu, quien asocedieron al so padre nel ducáu y morrieron ensin descendencia legitima; Isabel de Viseu, duquesa de Braganza; y Manuel, quién aportaría a el rei de Portugal. Yera tamién prima hermana de [[Maximilianu I d'Habsburgo|Maximiliano I de Habsburgo]] al traviés de la so tía paterna, y d'Isabel I de Castiella al traviés de la so tía materna.
 
El 22 de xineru de 1470, #casar con Juan II, el so primu tantu per llíneallinia paterna como materna. Dempués de la muerte del rei, en 1495, la reina viuda siguió siendo conocida como «reina Leonor» (o la Reina Vieya») hasta la so muerte, siendo bastante respetada na corte.
 
Les reines de Portugal cuntaron, dende faía enforma tiempu, colos rendimientos de los bienes adquiríos, na so gran mayoría como dote. Leonor, amás de les villes de reines precedentes, recibió del so home les ciudaes de Xibles y [[Faru]], les villes de Aldeia Galega y Aldeia Gavinha, y la de Caldas, que fundó.