Diferencies ente revisiones de «Avril Lavigne»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Robó: convirtiendo/iguando HTML
Llinia 70:
 
Nuna presentación de la EXPO en Vancouver, Canadá, el 24 d'abril de 2009, Avril foi declarada embaxadora de Canadá na Expo Mundial del 2010 en Shanghái, China, por cuenta de la so alta popularidá nesi país.
Ellí nel pabellón de más de 6000 metros cuadraos de Canadá (unu de los más grandes) va realizar un conciertu pal públicu de la EXPO. Pa esta Esposición Mundial s'hai adoptando la tema titulada: "Better City, Better Life" ("Meyor ciudá, meyor vida"). L'oxetivu d'esta esposición ye'l de consiguir un meyor futuru pal mundu, polo tanto van tar presentes más de 200 países y organizaciones mundiales.{{Cita|Hola a todos,<br /></blockquote>
El viernes estaba en Vancouver y fui honrada como Embajadora de Canadá para la Expo Mundial del 2010 en Shanghái, China. Es realmente emocionante ya que es la primera vez que China ha acogido la Exposición Mundial y el tema es "Mejor ciudad, mejor vida". Es genial que más de 200 países y organizaciones internacionales se reúnan en la Expo Mundial de Shanghái para crear un futuro mejor para el mundo. He hecho dos presentaciones en Shanghái. Es una gran ciudad y espero poder visitarla de nuevo el próximo año.|Avril Lavigne en su Web Oficial<ref>http://www.avrillavigne.com/node/7424 Avril Lavigne Foundation</ref> y en su MySpace.<ref>http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=6407230&blogId=485763663 Avril Lavigne en su Myspace</ref>}}A mediaos del mes de setiembre de 2010, Avril dio a conocer na so web un proyectu nel que tuviera trabayando seis meses: '''The Avril Lavigne Foundation''' R.O.C.K.S.: Respect, Opportunity, Choices, Knowledge, Strength. Asina, la cantante #comprometer a ayudar a neños y nuevos con enfermedaes graves y discapacitaos, y pide la collaboración de toos.