Diferencies ente revisiones de «Fernando Beltrán»

Contenido eliminado Contenido añadido
Plantía: {{revisáu}}, usando FastButtons
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{revisáu}}
{{Persona}}
[[Ficheru:Preferida.jpg|miniaturadeimagen|Fernando Beltrán]]
'''Fernando Beltrán''' ([[Uviéu]], [[1956]]){{nym}} ye un poeta [[EspañaPrincipáu d'Asturies|español.asturianu]].
== Biografía ==
 
Poeta y nomador. Nacíu n'Uviéu en [[1956]], treslládase a [[Madrid]] en 1964, onde anguaño mora.
Línea 8 ⟶ 9:
En 1982, llogró con ''«Aquelarre en Madrid»'' l'accésit del Premiu Adonáis, nel mesmu añu que Luis García Montero ganó dichu premiu con ''«El xardín estranxeru».'' ''«Aquelarre en Madrid''» foi reeditáu delles vegaes con posterioridá.
 
La poética del autor quedó definida al traviés de dos manifiestos. En 1987 espublizó'l manifiestu ''Perdimos la palabra'' nel diariu ''[[El País]]'', y darréu tamién foi l'autor d'''Hacia una poesía entrometida'', apaecíu na revista ''Lleer'' en [[1989|1989.]]. Esti segundu manifiestu ye de gran importancia pa entender al autor como «''poeta entrometido»'', como asina se define él mesmu. Con anterioridá'l poeta fuera unu de los fundadores del Sensismu, [[1980]], un movimientu que supunxo un refugu xeneracional a les corrientes estétiques culturalistas de los Novísimos nos años setenta.
 
A lo llargo de los años espublizó más de quince poemarios. La so obra foi traducida parcialmente a numberosos idiomes y de forma completa al francés nun llibru tituláu ''L’Homme de la Rue'' pola editorial L’Harmattan. Creador de l'«Aula de las Metáforas», una biblioteca poética a la que l'autor donó dos mil quinientos exemplares, y que s'atopa allugada na Casa de Cultura de [[Grau]] (Asturies). Fernando Beltrán preside la «Fundación Aula de las Metáforas».
Línea 52 ⟶ 53:
* Entrevista en TVE sobre'l llibru "Muyeres atopaes"
* [http://web.archive.org/web/http://www.mujeresencontradas.com Páxina web del proxecto Muyeres atopaes]
 
[[Categoría:Nacíos en 1956]]
{{NF|1956||Beltrán, Fernando}}
 
[[Categoría:Uvieínos]]