Diferencies ente revisiones de «Sicosis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Vease tamién +Ver tamién)
m «sucesiv(o|a|mente)» => «socesiv(o|a|mente)»
Llinia 102:
;Psicosis pal psicoanálisis
Esta corriente que tamién estudia los estaos mentales, utilizando quiciabes una meyor denominación de la psicosis, en cuantes que conxuntu d'estructures psíquiques o suxetives, en reemplazu del conceutu de llocura (cuidao que la llocura ye una definición social d'aquello que s'alloñar de la normalidá y non una clasificación [[Nosología|nosológica]], de la mesma en que lo ye la normalidá, yá que al repasar la hestoria van vese distintes definiciones de normalidá nel mundu y una mesma comunidá).
Dende'l psicoanálisis emplega'l términu psicosis pa designar una posición suxetiva. Lo fundamental nun son les manifestaciones típiques de psicosis, tales como allucinaciones, pensamientos confusionales, sensaciones de persecución por otres persones reales o imaxinaries, y asina sucesivamentesocesivamente(sintomatoloxía), sinón que la forma suxetiva d'asitiase en -ante- la vida. Un psicóticu puede nun manifestar síntomes nunca na so vida, faelo n'edá avanzada, o n'edá temprana. Tou va depender de les coxuntures que faigan posible o non el desencadenamiento.
 
Nesti sentíu foi Jacques Lacan quien incursionó na investigación de la psicosis como una estructura suxetiva, xuntu cola neurosis y la perversión, entendíes toes como posiciones suxetives, onde cualquier persona asitiar nuna o otra, pero ensin posibilidá d'un pasaxe ente estructures. Posteriores corrientes del psicoanálisis sí dexaron esto últimu, al definir estos casos como "borderlines", onde la pertenencia a una o a otra estructura dependería d'una causalidá significante, lo cual significa que la estructura espresar en términos de llinguaxe.