Diferencies ente revisiones de «Terrorismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
m correiciones
Llinia 107:
Na situación d'ocupación de [[Iraq]], empecipiada polos Estaos Xuníos en 2003, ye difícil trazar la llinia divisoria ente terrorismu y [[Práctiques de resistencia|resistencia]].
 
Na actualidá la denominadadenomada ''guerra contra'l terrorismu'' o ''llucha contra'l terrorismu'' constitúi un puntu fundamental na axenda de los gobiernos y principales partíos políticos de los países occidentales, tantu ye asina que una parte importante de la política xira en redol a dicha cuestión. Dellos puntos de vista sostienen que se-y ta dando una escesiva centralidad a la cuestión del terrorismu, mayor que la incidencia qu'esti fenómenu tien sobre la sociedá.{{ensin referencies}}
 
Esiste un fuerte discutiniu sobre si ciertes intervenciones de dellos exércitos fora de les sos fronteres podríen ser calificaes de terroristes, considerando que podríen infundir el mieu na población civil como mediu pa consiguir fines políticos. Como exemplu suélense utilizar l'actuaciones del exércitu siriu n'[[El Líbanu]], el serbiu en [[Bosnia]], l'israelín nos [[Territorios palestinos]], el rusu en [[Chechenia]] y el norteamericanu en llugares como [[Iraq]] o [[Afganistán]]. Cuando estos actos son realizaos por fuerces sofitaes polos gobiernos, dientro de les sos propies fronteres, pueden constituyir [[terrorismu d'Estáu]], que ye executáu con una relación de fuerces favorable. El terrorismu al que se fai referencia, usualmente ye muncho más malo de determinar, yá que ye'l que s'exerz con una relación de fuerces desfavorable. Resulta difícil dixebrar "terrorismu" de "resistencia". Un criteriu sería analizar los grupos o organizaciones so dos aspeutos: