Diferencies ente revisiones de «Atenes»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{Llocalidá}}
'''Atenes'''{{cartafueyu}} (en [[griegu]] Αθήνα, ''Athína'') ye la capital de [[Grecia]] y anguaño la ciudá más importante del país. Esta céllebre ciudá foi [[berciu]] d'una de les primeres democracies formales de les que se tien costancia y caltién dellos restos [[arqueoloxía|arqueolóxicos]] enforma importantes, ente ellos el [[Partenón]] na [[Acrópolis]] y la [[Torre de los Vientos]].
 
 
== Nome y etimoloxía ==
Línea 17 ⟶ 16:
Dende la criación del Estáu griegu modernu, Atenes nun dexó de medrar en pesu económicu, influyencia política y población. Demientres el reináu del [[Otón Wittelsbach|Rei Otón]] costruyéronse abondos edificios públicos y planificose el xorrecimientu de la ciudá. Tres el
desastre de Asia Menor en 1921, más d'ún millón de refuxaos griegos vinientes de [[Turquía]] foros acoyíos nel país, la mayor parte d'ellos treslladaos a Atenes, lo que finó nún xorrecimientu descomanáu ya barullosu. La viniente marexada inmigratoria prodúxose tres la [[Segunda Guerra Mundial]]. Atenes foi ocupada poles fuercies [[alemaña|alemanes]], nel intre nel que la población de munches estayes rurales ya islles treslladárense a la capital.Hebo, otra vegada, un xorrecimientu entaináu y caóticu, que tá nel orixe de los grandes problemes de tráficu y contaminación que sofita la ciudá. Les grandes obres d'infraestructura feches dende l'ingresu de Grecia na [[Xunión Europea]], especialmente pa la igua de los [[Xuegos Olímpicos]] de 2004, paliaron parcialmente estes torgues y meyoraron la calidá de vida n'Atenes. Anguaño la ciudá ye'l centru políticu, económicu y cultural de Grecia, y destín turísticu d'abonda emportancia internacional.
 
== Referencies ==
{{llistaref}}
 
{{entamu}}