Diferencies ente revisiones de «Aerodeslizador»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- cuidao + yá )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- de a + d'a)
Llinia 38:
Anguaño, los aerodeslizadores empresten serviciu en tol globu, tantu pa usu civil como militar. Son utilizaos como tresbordadores sobre ríos y estrechos; como ferramientes de trabayu en [[llagu|llagos]], [[ríu|ríos]], [[banzáu|banzaos]] y [[mar]]es; como vehículos d'auxiliu ya inclusive como vehículos de desembarco de tropes militares. Úsense oficialmente por dependencies gubernamentales de too el mundu, como Guardias Costeres, Forestales y de Quemes, Institutos de Xeoloxía y ciencies de l'Agua, Escuadrones de Salvamentu, Desastres Naturales y Desinfección.
 
Anguaño, esiste un númberu cada vez mayor de compañíes especializaes na fabricación de d'aerodeslizadores utilizando técniques de construcción a nivel profesional. Tamién ye creciente la cantidá de d'aerodeslizadores autoconstruidos y del tipu "p'armar" con fines mayoritariamente recreativos y competetitivos. Asina mesmu, en llugares como [[Europa]], entámense [[carrera (competición)|carreres]] y campeonatos, non patrocinaos, pero que cunten con una afición creciente. Nestos campeonatos los arodeslizadores lleguen a algamar velocidaes cimeres a los 150 [[km/h]].
 
La so peralta [[velocidá]], maniobrabilidad, gran capacidá de carga, versatilidad, insensibilidá a la consistencia de la superficie sobre la que se mueve, invisibilidá al [[radar]] y al [[sonar]] (nes versiones militares), el fechu de nun dexar [[Buelga (xeografía)|buelgues]], xuníu tou al so baxu costo de caltenimientu, converten a los aerodeslizadores nun [[mediu de tresporte]] únicu.