Diferencies ente revisiones de «Islla de Kili»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 14:
Nel tiempu que tuvieron en Kwajalein, vivieron en tiendes de campaña nuna faza averada al aeropuertu. En xunu de 1948, por ser Kili una islla deshabitada y ensin rei, escoyéronla como un llar d’estancia prollongada. Mandaron primero un grupu de xente pa construyir l’aldea inicial y depués, en payares mudáronse un total de 148 individuos. Sicasí, aína se decataron que nun cumplía les sos espectatives culturales de pesca nel atolón y nun ufría los alimentos necesarios pal caltenimientu de la población <ref>https://www.bikiniatoll.com/history.html</ref>.
 
Nel alcuerdu firmáu en 1957 ente los indíxenes de Bikini y Estaos Xuníos, aquellos, ensin representacionrepresentación llegal dala, cedieron el control completu del atolón a los norteamericanos. Amás, tamién cedieron cualesquier derechu de reclamu nel futuru. A cambiu, reciben unos 15 $ añales per persona en conceutu de pagu.
 
==Comunicación==
Llinia 20:
 
==Educación==
Hai una Escuela d’Educación Primaria <ref>http://pss.edu.mh/en/public-schools</ref>.. Los estudios de secundaria dependen del [[atolón de Jaluit]].
 
==Producción de comida==