Diferencies ente revisiones de «Espartacu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Llinia 44:
Mentanto, Espartaco llegaba a [[Campania]] y avanzando más llegó a la contorna de la ciudá de [[Turi]], onde munchos mercaderes apaecieron pa llograr el botín tomáu por Espartaco. Precisáu de material pa construyir armes, prohibió l'intercambiu comercial por [[encaxe]], [[oru]] o [[plata]]; los rebeldes solamente teníen d'aceptar [[fierro]] y [[cobre]], materiales necesarios pa fabricar [[armes]].
 
Más tarde Espartaco y el so exércitu llegaron al [[mar Tirrenu]], na zona de [[Calabria]]. Equí entró en contactu colos pirates de [[Cilicia]], quien prometieron da-y una flota pa tresportar les tropes rebalbes a [[Sicilia]] col fin de faer de la islaislla un bastión rebalbu inexpugnable. Sicasí, los romanos decatar de la intención de Espartaco, polo que sobornaron a los [[piratería|pirates]] (fechu posiblemente realizáu pol gobernador de [[Sicilia]], [[Verres]]) y éstos traicionaron a Espartaco.
 
Gruesu, habiendo llegáu dende'l norte, y enteráu de que los rebeldes trataben de pasar a Sicilia, aprovechó la ocasión pa zarralos nel estremu sudoccidental de la [[península itálica]]. Con esti fin construyó de mar a mar una llinia fortificada d'unos 65 km, compuesta d'un ampliu y fondu foso y una valla de cuatro metros y mediu d'altor. Espartaco intentó forzar el pasu una vegada ensin ésitu, pero depués recurrió a una astuta táctica utilizada por [[Aníbal]] contra los romanos 144 años enantes. Mientres una nueche tormentosa axuntó tol ganáu que pudo, punxo antorches nos sos cuernos y refundiar escontra la valla. Los romanos concentrar nel puntu a onde dirixíense les antorches, pero llueu afayaron, pa la so sorpresa, que nun yeren homes, sinón reses. Los rebeldes, pela so parte cruciaron la valla por otru sector ensin ser fadiaos y tornaron a [[Basilicata|Lucania]] (actual [[Basilicata]]), en partir norte del [[golfu de Tarento]].