Diferencies ente revisiones de «Taichung»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\b(N|n)amá\b +\1amái)
m correiciones
Llinia 7:
Alcontrar nel centru de la mariña oeste de la [[isla de Taiwán]].
 
Taichung (台中 , lliteralmente significa " el Centru de Taiwán") ye una ciudá que ta asitiada nel centru-oeste de Taiwán, con una población un pocu más de 2,7 millones de persones, convirtiéndose na segunda ciudá más grande na islaislla dempués de Taipéi. El 25 d'avientu de 2010, fundió col distritu de Taichung pa formar nun únicu conceyu. El lema ye ser una ciudá "económica, cultural ya internacional".
 
 
Llinia 200:
 
 
El Puertu de Taichung, allugáu na mariña ye la segunda gran instalación de carga na islaislla capaz de remanar el tresporte de contenedores.
A pesar de ser el segundu puertu más grande na islaislla de Taiwán, nun hai servicios de pasaxeros disponible y el puertu ta cerráu a personal ensin autorizar.
 
A diferencia d'otres grandes ciudaes, Taichung nun cunta con nenguna autopista que crucia la ciudá. L'avenida más importante ye Taichung(臺灣大道) siempres con muncho tráficu, non yá mientres la hora pico, sinón tamién les fines de selmana o pela nueche porque munchos centros comerciales y sales de cine populares y sales de cine, amás queda cerca de la carretera.