Diferencies ente revisiones de «Nave espacial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m «{{listaref}}» => «{{llistaref}}»
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Julio Verne +Jules Verne)
Llinia 10:
Anque la idea de los viaxes espaciales remóntase siquier hasta la dómina del antiguu [[Imperiu romanu]], nun asocede lo mesmo col conceutu de "'''nave espacial'''", pos la imaxinación humana viose severamente condicionada pola falta de desenvolvimientu tecnolóxicu. Autores como [[Plutarco]] nel sieglu I ''(De facie in orbe lunae)'', y [[Kepler]] nel sieglu XVII ''([[Somnium]])'' menten viaxes a la Lluna, anque nun son capaces de concebir un artefactu capaz de realizar el viaxe, valiéndose para ello de caminos ocultos o de la intervención d'espíritos.
 
Los primeros intentos non máxicos p'algamar l'espaciu apaecen na segunda metá del sieglu XVIII, utilizando los precarios métodos disponibles na dómina. Asina, en ''[[Les aventures del barón Munchausen]]'' algámase la Lluna en globu. Sicasí, esti relatu sigue perteneciendo inda al xéneru de la [[fantasía heroica|fantasía épica]]. El saltu de la fantasía a la [[ciencia ficción]] va producise casi un sieglu dempués, na famosa ''[[De la Tierra a la Lluna]]'', publicada por [[JulioJules Verne]] en 1865, na que s'emplega un xigantescu cañón balísticu, de nuevu con destín a la Lluna. Nesta novela l'autor yá trata de dar solución a dalgunos de los problemes del so métodu de viaxe, tales como l'ausencia d'osíxenu fora de l'atmósfera o la compensación de la inmensa aceleración del despegue.
 
Años dempués, [[H. G. Wells]] siguiría usando'l métodu del cañón en ''[[La guerra de los mundos (novela)|La guerra de los mundos]]'' (1898), pero nesti casu con destín a [[Marte (planeta)|Marte]].
Llinia 187:
Delles obres representatives que traten sobre la tema son:
 
* [[JulioJules Verne]] escribió ''[[De la Tierra a la Lluna]]'' en [[1865]]
* ''C-57D'' (''[[Planeta prohibíu]]''), una nave que paez como un platillo volante *
''[[Discovery|Discovery 1]]'' na película ''[[2001: A Space Odyssey (película)|2001: a space odyssey]]''