Diferencies ente revisiones de «Grau militar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Curtia descripción de los rangos militares
 
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{wikificar}}
Los rangos militares son un sistema de relaciones xerárquiques nes fuerces armaes, policía, axencies d'intelixencia o otres instituciones entamaes a lo llargo de llínees militares. Los rangos militares y el sistema de rangos militares definen, ente otros, el dominiu, l'autoridá, según los roles y la responsabilidá nuna xerarquía militar. El sistema de rangos militares incorpora los principios del exerciciu del poder y l'autoridá, y la cadena de mandu militar -la sucesión de comandantes cimeros a los subordinaos al traviés de los cualos exerzse'l comandu- constitúi un componente importante pa l'acción colectiva entamada.
 
Polo xeneral, los uniformes indiquen el rangu del portador por aciu una insinia particular xuntada al mesmu. Los sistemes de clasificación fueron conocíos pola mayor parte de la hestoria militar como ventaxosos pa les operaciones militares, sobremanera no que fai a loxística, comandu y coordinación; a midida que pasó'l tiempu y les operaciones militares fixéronse más grandes y complexes, los rangos militares aumentaron y los sistemes de clasificación volviéronse más complexos.
 
Dientro de les fuerces armaes modernes, l'usu de rangos ye casi universal. Los estaos comunistes dacuando abolieron les files (por casu, l'Exércitu Coloráu soviéticu [[1918]]-1935, l'Exércitu Popular de Lliberación de China 1965-1988, y l'exércitu albanés 1966-1991), solo pa restablecelos dempués d'atopar dificultaes operacionales de comandu y control.
 
== Referencies ==
{{llistaref}}
 
== Enllaces esternos ==
 
[[Categoría:Exércitu]]