Diferencies ente revisiones de «Lakshadweep»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Maldivas +Maldives)
Llinia 4:
L'archipiélagu de les '''Laquedivas''' nel [[océanu Índicu]], constitúi'l territoriu más pequenu de la [[India]]. Hasta [[1973]], el nome oficial yera '''''Laccadives''''', grafía tradicional [[idioma inglés|inglesa]], nesi añu camudó'l nome a '''''Lakshadweep''''', el so nome orixinal en [[Idioma malabar|malabar]] y [[Idioma maldivo|maldivo]].
 
Ta formáu por 12 [[atolón|atolones]] coralinos, trés [[petón de coral|petones de coral]] y cinco bancos de sable, amás de munchos castros menores. La área total ye de 32 km². Les islles tán asitiaes a caballu ente'l mar al que dan nome, [[mar de Laquedivas]], y el [[mar Arábigu]], a una distancia d'ente 200-300 km de les mariñes del estáu indiu de [[Kerala]]; y darréu al norte de les islles [[MaldivasMaldives]].
 
Solamente les siguientes diez islles tán habitaes:
Llinia 20:
Les islles principales son Kavarrati (onde s'atopa la capital, [[Kavarrati]]), Agatti, Minicoy y Amini. La población total del territoriu ye de 60.595 persones acordies con el censu de [[2001]]. Agatti tien un aeropuertu con vuelos a [[Cochín]].
 
El nome del archipiélagu, d'orixe [[sánscritu]], significa lliteralmente «cien mil islles» (''laksha'' = cien mil, ''dweep'' = islla). Ye un nome análogu al de [[MaldivasMaldives]], en [[sánscritu]] Maladweepa.
 
Los habitantes de les islles falen un dialectu del [[malayalam]] y la mayoría son [[Islam|musulmanes]] (93%). Esiste la creencia popular de que los isleños son descendientes de viaxeros que desembarcaron nes islles mientres una fuerte nube. Étnicamente la población ye similar a la de [[Kerala]] salvu nel estremu sur (Islla de Minicoy) que la so población paecer enforma a la de les MaldivasMaldives y falen mahl, un llinguaxe paecíu al [[Idioma dhivehi|dhivehi]] de les MaldivasMaldives del que podría ser un dialectu.
 
== Historia ==