Diferencies ente revisiones de «Campumanes (parroquia)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''Campumanes''' (''Campomanes'' en castellanu) ye una parroquia del conceyu asturianu de Ḷḷena. Ta allugada na zona central del conceyu, y llenda: al norte co...
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{llocalidá}}
'''Campumanes''' (''Campomanes'' en castellanu) ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Ḷḷena]]. Ta allugada na zona central del conceyu, y llenda: al norte cola parroquia de [[Castieḷḷo]], al sur cola de [[Sotieḷḷo]], al sureste cola d'[[Erías]], al este cola de [[Casorvía]] y al oeste cola de [[Zurea]]. Tien una estensión de 8,79 km² y una población ([[INE]], [[2010]]) de 756 habitantes{{persones}}. Nella s'inclúin los 623habitantes del pueblu homónimu (526 en [[2017]]), centru económicu y de servicios de la rodiada.
 
La parroquia, consagrada a Nuestra Señora de les Nieves, comprende los núcleos de población que vienen darréu: Campumanes, La Caseta'l Rublín, La Caseta los Sierros, El Coḷḷeu, Corneyana, Cuturresu, La Envarniega, L'Escobal, Ferreras, El Moclín, Montalegre, La Nozala, Las Pegas, La Rasa Baxo, El Reúndu, Río, La Rúa, Salas, Tiós y La Torre.
Línea 7 ⟶ 8:
* VV.AA., ''Diccionario geográfico de Asturias''. [[Uviéu]], Editorial Prensa Asturiana, [[2000]].
 
== Referencies ==
{{llistaref}}
 
== Enllaces esternos ==
 
{{Parroquies de Ḷḷena}}
 
[[Categoría:Parroquies de Ḷḷena]]