Diferencies ente revisiones de «Ilesia ortodoxa de Grecia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
Llinia 19:
La so autoridá suprema ta investida pol sínodu de tolos arzobispos de les arquidiócesis metropolitanes (el '''Santu Sínodu de la Ilesia de Grecia''', [[Greek language|griegu]]: {{lang|grc|Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος}} ''Hierà Sýnodos tēs Ĕkklēsías tēs Hĕlládos'') so la presidencia ''de iure'' del [[Arzobispáu d'Atenes|Arzobispáu d'Atenes y toa Grecia]]. El sínodu encargar d'asuntos xenerales de la ilesia. El Sínodu Permanente ta so la mesma presidencia y consiste en doce arzobispos y el Primáu, cada unu al cargu de detalles alministrativos mientres un periodu so un sistema rotativu.
 
== HestoriaHistoria ==
Originalmente dependía de la [[Ilesia ortodoxa de Constantinopla|Patriarcáu Ecuménicu de Constantinopla]], pero declaróse autocéfala en [[1833]], y foi reconocida como tal pol [[Patriarca de Constantinopla]] en [[1850]].
Les comunidaes cristianes de Grecia formaben, na unidá con Roma, la provincia eclesiástica de Iliria. Dende l'añu 730 la provincia pasó a la xurisdicción del [[patriarca de Constantinopla]]. En 1829, cuando terminó la guerra de lliberación contra los turcos, la Ilesia dixebrar de la xurisdicción de Constantinopla y foi reconocida pol Patriarcáu Ecuménicu.